Säter

Det som skedde i går tänker jag ta i punktordning .

  • Njöt lite i solen på trappan, (Klasén, Olle,Ante,Kim och Simon)
  • Åkte till Ludvika för att handla alkohol
  • Kom hem, börja dricka smått, gorde oss i ordning.
  • Jag åkte till Säter för att invänta dom andra indianerna
  • Gick upp till tomas som hade festen.
  • 3 timmar senare kommer Kim och dom...
  • Festade loss som satan
  • 2 timmar senare så kommer Höffne, Emil och Mattias.
  • Festade ännu mera.
  • Runt 1 kom våran skjus.. 9 st i bilen (A)
  • Kom hem. råkade dra om kull mig själv och Klasén så han började blöda, jag slog i bakhuvudet.
  • Gick upp till Lingården
  • Ringde ambulansen, bråk, hjänskakning förmodligen
  • Gick hem med klasén..
  • la oss
  • Kim och Emil kom efter någon timme.
  • Låg och snacka alla fyra i min säng.
  • SNARK !



Det här var våran kväll ! både bra och dåliga människor fanns det. Men visst man ska inte dömma
dom första gången man träffar dom. Eller vad säger ni ? haha!
Men som sagt, killar va fan gjorde vi där i Säter ?!


Kommentarer
Postat av: Lona

låter ju kul (:

2009-04-05 @ 20:32:17
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback