Inlines

Fan, allt jag hade skrivit om dagens händelser, försvann ! :O så ja orkar inte skriva om allt. men lite =)


Och ont i rumpan har jag också..
Det är så att på idrotten idag fick vi åka inlines.  så jag, Jessica,Madde och Pirre åkte
runt herosvallen upp och ner för vägarna. Och ni som bor i Smedjebacken eller som är nere
vid heros mycket vet sträckan från stora vägen och ner till heros är guppig!
Och jag som inte åkt inlines på , jag jag vet ibnte hur länge har dålig balans.
Så jag hör att Madde börjar skrika - Teres! det kommer en buss, åk in mot stolpen.
dum som jag var åkte ju in mot stolpen, och rätt ner med knäna först sen rumpan, kabom!
Ont fick jag och hade sönder mina byxor ! ='( Så jag lovar hela klassen mobbar mig just nu.
så imorgon innan NP så blir det mobbinggruppen!  Men kan ju iaf medje, det var nog en kul syn xD

När jag kom hem så satt Elisabett och Sebastian och vänta på mig. Så utan att veta ordet av det
så var man ute och lekte igen med Sebastian. Så jag och Bettan bestämde, varesig ja åker till Köping eller
ej nästa helg så blir det badhuset där eller här. Ska ju nämligen till en kompis där i Köping.
Det blir första gången för sebbe att bada i ett badhus, han har ju ännsålänge bara badat i badkar än.
Så det blir någonting helt nytt för honom. Härligt ! :)



Nej nu ska jag hoppa in i duschen =) pusspuss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hehe tack =)Jo dom bilderna får vi ta någon dag. Har tyvärr inte någon speciellt bra kamera här hemma men vi skall försöka fixa nån bild idag hihi =P Allt bra med dig då? <3

2009-04-26 @ 10:16:13
URL: http://fadubbelny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback