Eu

Om du har pengar i fickan eller ett ess i din hand



Sitter hemma hos Jennifer nu. Letar musik som hon vill ha nerladdat =)
Igår så var vi till Borlänge och kolla på en koll Eu- bil . ojoj vad vi garvade.
Sen var vi iväg till några gammla kompisar till både Peter och famlijen.
Så då bestämmde dom sig för att köpa den Eu-moppen som dom hade på gården.
Jennifer blev nöjd tror jag. Fin var den då iaf =) inge repig eller någoting.
Sen pluggade vi lite moppekunna. Det ingår ju sånt som man måste kunna med bilen också
och jag konstatera att jag kommer då iaf inte få nå körkort så länge jag lever. HAha !

Idag så stack Jennifer redan vi 20 i 7 och då började jag och nillan städa.
Det kommer nämligen hit en besiktningsman snart =) Dom ska ju flytta dom jävlarna -.-






Grattis säger vi också till Jennifer som Klarade moppe-kortet (Y)<3

Kommentarer
Postat av: Lona

grattis till henne.

2009-04-15 @ 13:37:45
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback