!

Nu är man hemma hos Jennifer, ska ta oss ut och tälta lite xD
Ska också försöka komma in till stan för någon timme. Hoppas =)
Nu vet jag inte  vad jennifer gör på övervåningen , tror hon möblerar ?
Kanske lär möblera om på mitt rum snart, börja tröttna på hur det ser ut.
Men hur ska man möbler när man har ett litet rum, en dubbelsäng och massa?
Nå förslag, hur har ni på era rum? stora/små ? mycket eller lite grejer?
Jag blir aldrig nöjd hur jag än ställer och vrider.



aja, ska käka nu. Ha det bra ! Puss


Fick några komentarer så ska försöka klar göra !
Det första jag kommer skriva är att jag tycker verkligen inte att det är oansvarit att skaffa barn
när man är under 18 år! och klart man har ekonomi när man skaffar barn! klart.FÖRSTÅ


och för det andra,jag har fan inte tagit bort nå barn , förstå ! :O



Jag blir så sur när man komenterar utan att ha läst vad jag skrivit. läs och förstå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback