Alkotant

Kom nyss hem ifrån att varit ute nästan 2 timmar :)
Gick en bra bit, sen var jag vid affären ett bra tag med Johanna och Amanda.
Tjejer, ska vi inte bli försäljare då ? vi liksom är grymma på det! haha.
Köpte med mig lite smaskens hem, chips och sånt. MYS !
Hade tänkt att kika på film med en kompis. Men jag sa att vi skulle ta det en annan kväll.

Idag var det ingen vanlig skoldag. Vi började halv två i Ludvika i Sporthallen.
Kollade på en film, körde lite skytte och så blev det bowling en sväng!
Härligtm, slutade igen vid halv 3. Onödigt att åka upp igentligen. whatevaaa! ;)





Funderar på om jag ska bli snäll och börja köpa rosor och dela ut till alla jag ser.
Vad tycker ni om det ? skulle inte det vara snällt ? typ till alkoholisterna, T.ex. Storm och Mördarjessika,
eller gammla tanter, värsta goda gärningen =D Visst är jag snäll och duktig =) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback