70/80- tal

Kom nyss hem i från apoteket, varit där och tagit ut mediciner jag ska ha å någon vecka.
Var på sjukhuset i 3 timmar, massa knas med mitt öra kan jag lova. bra läkare där också
måste jag påstå, fick liten blick av 70/80-talet av honom. Ni har sett That's 70s show ?
Han pasaar perfekt in där! I alla fall så fick jag medicin , och eftersom de blev dels så sent,
+ att jag har sjuttons ont i örat så stannade jag hemma efter sjukhus besöket.
Går förhoppningsvis i morgon om mamma tillåter.

Fick också min internet bank idag på posten , härligt ! nu fattas bara ID- kortet.
så jävla snygg jag blev på kortet ;) .. OR NOT!





I morgon är det torsdag, sen fredag då äre party ;) eller vad säger du jennifer? haha!
+ att Dennis fyller 11 år ! Grattis till honom. <3


Nej nu ska jag tvätta lite och sova en stund tänkte jag =) Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har fått :):) <3

2009-04-23 @ 16:07:29
URL: http://linnnoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback